S vybroušenou image a maximální blízkostí k zákazníkovi

Rozjedem to“ – SANY Europe zaujímá novou pozici na trhu!“

Jako třetí největší výrobce stavebních strojů vyrábí SANY vysoce kvalitní produkty a prodává je po celém světě. Mnohými svými výrobky je SANY lídrem na trhu, zejména v Asii.

V Číně dosahuje SANY u hydraulických rypadel trvale podílu na trhu přibližně 25 %, čímž je na tomto trhu nespornou jedničkou. V Evropě byl v roce 2016 zahájen cílený prodej hydraulických rypadel a v celé Evropě byla vybudována prodejní a servisní síť více než 100 dealerů.

Spolu s prodejním úspěchem se nyní vybrušuje i image značky SANY. Právě za účelem dalšího zvýšení povědomí o SANY, si v Evropském sídle společnosti v Německu poblíž Kolína nad Rýnem stanovili úkol ztvárnit nově svou prezentaci na trhu.

Klíčový vzhled korporátního designu.

Značka SANY zosobňuje především skvělou kvalitu. Nyní se bude tímto samozřejmým nárokem na kvalitu řídit i komunikace.

Toho SANY dosahuje novým klíčovým vzhledem, tou pravděpodobně nejvýraznější a nejdůležitější součástí nové identity značky. Působivé perspektivní zobrazení v prezentaci připomíná show. Prosvícená mračna na tmavém pozadí umocňují kontury strojů a umožňují jim vyzařovat jejich sílu - komunikace tak doprovází skutečnou kvalitu stavebních strojů SANY.

Vedle čisté prezentace produktu byl velký význam samozřejmě přikládán též osvědčením a ukázkám z nasazení v přirozeném prostředí.

Kromě výmluvných zobrazení a všeobecného vzhledu byl ve velmi krátké době vytvořen celý katalog materiálů a komunikačních nástrojů. To opět zdůrazňuje ambice a hnací sílu společnosti.

Dealeři v centru pozornosti

Zvláštní důraz při vývoji nového vzhledu materiálů kladla společnost na podporu obchodních partnerů. Z toho důvodu byly všechny produktové brožury nejprve zcela nově vyvinuty a vytisknuty. Nově ztvárněná brožura zprostředkuje zákazníkovi kromě jiného výkonnost a hodnoty značky SANY.

Ke komplexní a vysoce kvalitní identitě značky patří však mnohem více. Začíná to značkovými kancelářskými potřebami a zdaleka to nekončí vlajkou na vytříbeném výstavním stánku. Bylo proto samozřejmostí, že byly přizpůsobeny všechny materiály (bannery pro produkty a image, nálepky na vozidla, nový reklamní koncept, videa) a upravena webová stránka i se všemi náležitostmi.

Online obchod

V zájmu podpory obchodníků v oblasti péče o koncové zákazníky byl předělán i celý internetový obchod. Zde nebylo jen mnoho článků jednoduše přizpůsobeno novému designu, ale celý sortiment byl také přepracován a adekvátně zaměřen na cílovou skupinu.

Dárková krabička - oslavování s obchodem

Aby bylo možné s obchodníky patřičně oslavit všechny výše uvedené inovace, zaslala SANY Europe každému obchodníkovi také dárkovou krabičku, která kromě merchendise zboží obsahuje zbrusu novou grafickou brožuru a všechny příslušné dokumenty. Protože kvůli současné Coronavirové situaci nebyla žádná velká oslava v centrále v Německu možná, rozhodla se společnost SANY umožnit náležitý přípitek na společný úspěch zasláním sektu.

Proč SANY investuje do vybroušení image značky?

Kvalita stavebních strojů SANY je výjimečně dobrá. Uznávaná vysoce kvalitní ocelová konstrukce, vestavěné evropské komponenty a celoevropská podpora nabízejí velmi zajímavou alternativu k předchozím konkurentům. Úkolem bylo, uvést toto odpovídajícím způsobem ve známost. Nyní je komunikace i kvalita produktu znovu na stejné úrovni - přesvědčte se sami.

Bedburg, 19.8.2020

Zdroj: https://www.sanyeurope.com/moving-more/

 

26. 8. 2020
Předchozí Další